REKLAMACJA – Jakie rozwiązania podejmujecie w przypadku reklamacji?
Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Szczegóły dot. reklamacji opisaliśmy w regulaminie sklepu.
Co zrobić, gdy kurier dostarczył uszkodzoną przesyłkę?
Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu. Więcej informacji w regulaminie sklepu.
ZWROT – Otrzymałem zamówienie, lecz nie spełniło ono moich oczekiwań, czy mogę ten towar zwrócić ?
Szczegółowe informacje o zwrocie opisaliśmy w regulaminie sklepu.
Czy moje dane wykorzystane na potrzeby sklepu internetowego są poufne?
Tak, zgodnie z ustawą mówiącą o ochronie danych osobowych. Administratorem Twoich danych osobowych jest RuckZuck biz. Sp. z o.o. Powyższe dane zbieramy wyłącznie w celu obsługi zamówienia, które składasz w naszym sklepie rejestrując się w naszym serwisie, w związku z czym mogą być one przekazywane firmom kurierskim lub innym podmiotom pośredniczącym w dostarczeniu zakupionych towarów do Użytkowników, operatorom systemów płatności (w przypadku wybrania tej formy płatności) oraz instytucjom kredytującym zakup towarów (w przypadku zakupu towaru na raty). Wszelkich czynności związanych z przetwarzaniem danych, które nam udostępniasz dokonujemy na podstawie i w zakresie udzielonej nam przez Ciebie zgody. Po więcej informacji dotyczących ochrony danych osobowych zapraszamy na stronę: Polityka prywatności.
Czy mogę skontaktować się z biurem obsługi klienta jeszcze przed dokonaniem zakupu?
Tak, jeżeli klient potrzebuje pomocy lub ma pytanie, na które nie może znaleźć odpowiedzi na stronie sklepu internetowego, może skontaktować się z naszym biurem obsługi wysyłając e-mail na adres biuro@profidomo.pl
Czy jest możliwość sprawdzenia statusu zamówienia?
Tak. Każdy zarejestrowany użytkownik po przejściu do panelu Moje Konto – Moje zamówienia, może sprawdzić status zamówienia.
Czy przesyłki wysyłane przez wasze sklepy z zamówieniami klientów są ubezpieczone?
Tak wszystkie przesyłki są ubezpieczone przez przewoźnika.
Jaka firma przewozowa dostarcza przesyłki?
Nasze przesyłki dostarcza firma Pekas sp. z o.o.
Jakie są koszty dostawy?
Paczka do 30kg – dostawa w ciągu 3-4 dni. Koszt 30 zł
Paleta do 900kg – dostawa w ciągu 3-4 dni. Koszt 95 zł
Czy muszę posiadać konto, aby dokonać zakupów w sklepie internetowym Profidomo.pl?
Tak. Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dokonywać zakupów w naszym sklepie.
Co się dzieje z moimi danymi po rejestracji?
Dane osobowe naszych Klientów są przechowywane i przetwarzane w sposób zgodny z wymogami polskiego prawa, w szczególności z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883).Dane są gromadzone w naszej bazie wyłącznie w celu realizacji zamówienia. Za zgodą Klienta mogą być wykorzystywane do innych celów. Udostępnianie danych osobom trzecim jest możliwe wyłącznie stosownym organom na podstawie odpowiednich przepisów prawa. Dowiedz się więcej czytając politykę prywatności.
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie. Panele wysyłamy bezpośrednio z magazynu producenta Classen.